4 Ekim 2016 Salı

Mac Paint Pot Painterly/Göz Bazı



Herkese yeniden merhaba!

Bugünkü konuğumuz, '' Mac Paint Pot Painterly ''

Şu sıralar bir far bazı arayışındaysanız eğer mac'e bir şans verin derim.

Mac Paint Pot Painterly, göz makyajınızı gün boyu cildinizde tutarak, dağılma, akma vs gibi olumsuz durumları ortadan kaldırıyor. Kremsi ve ince yapılı bir baz olması uygulamada da kolaylık sağlıyor.




Ürünü fırça, aplikatör ya da elinizle uygulayabilirsiniz. Ben de yılların vermiş olduğu bir alışkanlık var o da kapatıcı, baz gibi ürünleri ellerimle uygulamak.

Yukarıda yapısından bahsetmiştim ama hafif bir aydınlatıcı etkisi de yok değil :)




Ürünün en sevdiğim özelliklerinden birisi de saatler geçse de far da en ufak bir topaklanma, pürüzlenme yapmaması yani göz kapağımda birikmemesi. Bu benim için baz seçiminde çok önemli bir konu.

Ayrıca yağlı bir cilde sahip olmam da beni bu ürüne iten sebeplerden biri. Aslında cildim için aşırı yağlı diyemem bu bakımdan sadece baz benim için yeterli olabiliyor. Ancak cildinizin yağ oranı gerçekten fazlaysa bazı uyguladıktan sonra üzerinden mutlaka hafif bir pudra geçmenizi öneririm.



Yalnız şunu da belirtmeliyim ki, ürünün yapısı kurumaya çok müsait. Bu nedenle uygularken kapağını açık bırakmamanızı öneririm ben bu hataya düştüm çünkü :(

Aynı şekilde uyguladığınız anda da hemen kuruduğunu görebiliyorsunuz.

Ürünün bereketli bir ürün olduğundan da bahsetmeden geçemeyeceğim. ( Kullan kullan bitmiyor yahu :) )

Bu arada, ürünün çeşit çeşit renkleri bulunmakta. Cildinize en uygun renk hangisiyse kolaylıkla seçim yapabilirsiniz.

Ürünün Fiyatı: 75 tl.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder