16 Ekim 2016 Pazar

CLINIOUE dramatically different moisturizing lotion + Nemlendirici Krem


Herkese yeniden merhaba!

Cilt türümüz her ne olursa olsun hepimiz nemlendirici kremlere ihtiyaç duyarız. Ancak büyük bir hevesle aldığımız çoğu nemlendiriciler beklentilerimizi karşılamaz. Ben de sizlere bugün memnun kaldığım en iyi nemlendirici olan Clinique'ten bahsetmek istiyorum.




Yanılmıyorsam clinique'in bakım serisinin bir ürünü olarak satışa sunulmuştu bu ürün. Daha sonra içeriğinin yenilendiği hakkında duyumlar da almıştım. 

Kremimiz; kuru-karma, kuru ve çok kuru cilt tipi olmak üzere 2 çeşitte satışa sunulmuş. Benim ki ise kuru-karma cilt tipleri için olanı.

Bu zamana kadar birçok ürün kullanmama rağmen beklentimi karşılayan tek ürün oldu bu.  
Aslında temel şikâyetim, T bölgem dışında kalan kısımların özellikle de yanaklarımın kuru olması ve bu nedenle kullandığım ürünleri (fondöten, kapatıcı vs.) cildimin çok çabuk emmesiydi. Clinique'i kullandıktan sonra bu kuruluk da yerini nemli yanaklara bıraktı :)


Ürünün sabah-akşam kullanılması öneriliyor. Ben bunun dışında makyaj yapmadan önce de kullanıyorum. Dolayısıyla kullandığım fondötenler de emilip gitmiyor. Özellikle de cildi yumuşacık yapıyor.

Aynı zamanda da cilde verdiği nem uzun süre kalıcı oluyor. Herhangi bir gerilme hissi de oluşmuyor.

Ürünün herhangi bir yan etkisini görmediğim gibi ciltte de çok kolay emiliyor.

Herhangi bir kokusu da yok :)

İyi bir nemlendirici arayanlar için tek geçebileceğim bir ürün kesinlikle: Clinique :)

Ben bulunduğum ile özel bir mağazadan 80 tl gibi bir fiyata satın almıştım. 

Başka bir tanıtımda görüşmek üzere, kendinize çok iyi bakın :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder