7 Ekim 2016 Cuma

First Time Nude Ruj - 214




Pembe Pudralı Kız okuyucularından herkese kucak dolusu selamlar!

Watsons'da tesadüf eseri rastladığım ve ilk kez gördüğüm bir marka olan '' First Time '' ın nude serisinin 214 numaralı ruju bugün konuğumuz :)


Açıkçası mağazadan tam çıkarken gözüme ilişen bir ruj bu. Fiyatından ötürü önyargıya kapılmadı değilim ancak renkleri de beni çekmedi değil. Ben de bir şans vermeye karar verdim ve 214 numaralı rujunu edindim.

Eve geldiğim de ilk işim bu ruju denemek oldu. Sonuç mu? fiyatına göre gerçekten harika!






Rengine, hafif dokulu parlaklığına ve ıslak, yapışkan bir his yaratmayan yapısına bayıldım! Ancak bir şeyler yiyip içtiğiniz de kolayca silinebiliyor, bu da nazar boncuğu olsun :)




Yapısı, lip balm kıvamında ve kesinlikle kuruma yapmıyor. Özellikle benim gibi kuru ve sürekli çatlayan dudaklara sahipseniz bu ruj tam size göre! Sürümü o kadar kolay ki, kayıp gidiyor dudaklarınızdan üstelik pütürlenme vs. de yapmıyor. Pigmentasyonu çok iyi ve paraben içermiyor.


Üründe ki en büyük başarılardan biri de kapakta ki renginin tıpatıp aynısını vermesi. Yani çoğu ruj gibi seçerken sizi hataya düşürmüyor. Ayrıca çok da doğal duruyor.


Kokusuna da bayıldığımı söylemeden geçemeyeceğim. Çoğunlukla vişnemsi bir koku hakim.


Fiyatı: 7.99 tl.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder