8 Ekim 2016 Cumartesi

The Balm ''Mont Balm'' Far Paleti


Herkese yeniden merhaba!


Bugün gratis indiriminden almış olduğum The Balm'ın '' Mont Balm Far Paleti ''nden bahsetmek istiyorum.



Gratiste gezinirken bu far paletinin indirimde olduğunu gördüm ve satış danışmanının da bu paletin sınırlı üretim olduğundan bahsettiğini duyunca hemen alıp denemek istedim. 

Renklerine baktığımda tam bir sonbahar-kış paleti olmuş diyebilirim. Palet, '' Zermatt, Aspen, Whistler ve Cortina '' olmak üzere 4 renkten oluşmakta.


Açıkçası pigmentasyonunu ve kalıcılığını beğendim. Gelin bir de renklerini yakından inceleyelim;


Zermatt: Koyu yeşil, füme tonlarında hafif simli bir yapıya sahip olan far.

Aspen: Palette en çok hoşuma giden renk bu aslında. Bordo ile mürdüm arası ve her palette bulunmayan farklı bir renk bu.

Whistler: Simli bir yapıya sahip olan bu far, sürdüğünüzde griyi anımsatacak bir renge bürünüyor.

Cortina: Aslında ben bu rengin palete baz olarak konulduğunu düşünüyorum. Çünkü renk vermeden ziyade kapatıcı görevi görüyor gibi bir görünüme sahip. Aynı zamanda palette ki tek mat far olarak da farkını ortaya koymuş durumda.


Palette beğenmediğim tek bir özellik var o da çok fazla tozutması. Her palette bu problemi mutlaka yaşıyoruz ama bu biraz fazla tozutuyor maalesef.

Ben gratis indiriminden 30 tl civarında bir fiyata satın aldım. Sınırlı üretim olduğu için hala satılıyor mu bilmiyorum ancak sonbahar-kış makyajı için önerebileceğim bir palet.

Bugünlük bu kadar, bir sonra ki yazımda görüşmek üzere kendinize çok iyi bakın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder