25 Eylül 2016 Pazar

Flormar Extreme Matte Lipstick

Herkese yeniden merhaba! Bugün sizlere Flormar'ın yepyeni bir ruju olan '' Extreme Matte Lipstick '' adlı ürününden bahsetmek istiyorum.




Geçen günkü avm gezimde flormar'ın bu serisiyle tanıştım ve denemek için bu tatlı pembe rengini aldım :) Ruj aslında, ufak bir dokunuş yaptığınızda rengini yansıtan bir ruj değil. Yani rujun rengini vermesi için bastırarak bir kaç kere üstünden geçmeniz gerekiyor. Yani bende öyle oldu ama bu dudaklarımın kuruluğundan da kaynaklı olabilir o bakımdan sizleri yanıltmak istemem.




Kokusunu vişneye benzettim. Aslında pek neye benzediği de belli değil ama bence hoş bir kokusu var :)

Ben de bulunan rengi resimde de gördüğünüz gibi, '' 02 '' numaralı '' Pale Pink '' rengi.




Benim bu rujda sevdiğim en güzel şey, yapısının çok hafif, kadifemsi olması nedeniyle en ufak bir topaklanma ve pürüzlenme yapmaması.


Cildim yağlı olmasına rağmen sürekli çatlayan, kuru ve kabuklanan dudaklara sahip olmam ruj konusunda beni bir hayli zorlasa da bu üründe öyle bir sıkıntı yaşamadım, kayıp gitti dudaklarımdan.

Ürünün Fiyatı: 22.90 tl.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder