18 Eylül 2016 Pazar

Flormar Flash Duo Mascara&Eyebrow

Herkese merhaba! Bugün sizlere Flormar'ın yepyeni bir ürününü olan '' Flash Duo Mascara&Eyebrow'' ürününden bahsedeceğim.



Ürünümüz böyle bir kutuda geliyor ve içinden  bir tarafı kaş bir tarafı ise kirpik maskarası olarak çift taraflı tasarlanan bir ürün çıkıyor :)

Uzun zamandır saçlarımla uyum sağlayacak bir kaş kalemi ararken bu ürünü flormar'ın standın da gördüm ve denemeye karar verdim.



Özellikle her bir kaş telini tek tek doldurması doğal bir görünüm elde etmemi sağlayarak benim favorilerim arasında yerini almış bulunmakta :)



Açıkçası ben maskara kısmını da çok beğendim çünkü kirpikleri tek tek ayırıp uzatıyor. Bence tek bir ürünle harikalar yaratan başarılı bir ürün olmuş. Hatta fiyatına göre çok çok başarılı bir ürün olmuş :)




Ürün 4 renkten oluşmakta bende ki numarası ise '' 001 '' numaralı '' Blond '' rengi.

Ben bayram indiriminde 14.90 tl'ye buldum ve hemen kaptım :) Şuan da bayram indirimi hala devam ediyor kaçırmadan sepetinize atmayı sakın unutmayın!

Ürünün indirimsiz fiyatı ise: 36.90 tl.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder