30 Ekim 2016 Pazar

Yves Rocher Yağlı Saçlar İçin Arındırıcı Şampuan


Herkese yeniden merhaba!

Bugünkü konuğumuz '' Yves Rocher'den Yağlı Saçlar İçin Arındırıcı Şampuan ''


Posta kutuma bırakılan '' hemen mağazamıza gelin ve doğum günü hediyenizi kaçırmayın '' kartı ile mağazanın yolunu tuttum. Hediye almaya bayılan bir insan olduğum için büyük bir heyecanla mağazaya girdim ve birkaç ürün alışverişimden sonra kasiyerin saç tipimi sormasıyla bu şampuan bana hediye edildi. Hayal kırıklığına uğradım diyebilirim, farklı bir ürün bekliyordum çünkü :) yani en azından bir makyaj ürünü olabilirdi. Neyse hediyenin iyisi kötüsü olmaz diyerekten yazıma devam ediyorum :)


Vadettikleri: Yağ çözücü ve sebum dengeleyici özelliği sayesinde saç derisini arındırır ve yağlanmayı engeller. Doğadan beslenen içeriği ile saç derisini nazikçe uyarır ve saçların daha uzun süre temiz kalmasına yardımcı olur.


Saçlarımı iki günde bir yıkayan biri olarak merakla şampuanı kullanmaya başladım. Isırgan otu özlü olmasıyla kapağını açtığınız gibi koku burnunuza gelmeye başlıyor. Bu kokudan rahatsız olanlarınız olabilir ama beni o kadar da rahatsız etmedi hatta zamanla hoşuma bile gitmeye başladı :) 
Şeffaf, jel kıvamında ve çabuk köpüren yapısını beğendim. Saç derisini nazikçe kirden ve yağdan arındırıyor. Ancak maalesef vadettiği gibi yağlanmayı engellemiyor ve saçın daha uzun süre temiz kalmasını da sağlamıyor. Yine saçımı iki günde bir yıkamaya devam ediyorum. '' Belki yeni başladığım için böyledir, şişenin sonuna geleyim de bir '' dedim ve bugün şişenin bitmesiyle yazmaya koyuldum ki, hiçbir fark yok. Açıkçası saçı temizlemekten başka ekstra bir özelliği de yok. 

Yves Rocher'nin kullandığım her ürününden memnun kalmışımdır ama bu şampuan vadettikleri özellikler yönünden benden kocaman bir sıfır aldı. Belki bende herhangi bir etki sağlamamış olabilir sonuçta her saç tipi farklıdır ama kullanan çoğu kişide aynı görüşleri farkettim. 

Sadece saçı nazikçe temizleyen bir şampuan arıyorsanız kesinlikle öneririm ancak yağlanmayı engellemesi ya da süresini uzatması gibi bir talebiniz varsa sakın yaklaşmayın.

300 ml'lik bir şişeden oluşan şampuanın fiyatı: 17.90 tl. Ancak geçen gün indirimde 11 tl gibi bir fiyata kadar düştüğünü de gördüm.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder