14 Eylül 2016 Çarşamba

Yves Rocher Cure Stimulante 1 Mois / Anti-Chute

Herkese yeniden merhaba! Bugün sizlere '' Yves Rocher Cure Stimulante '' yani '' Saç Oluşumunu Destekleyen ve Dökülmeyi Engelleyen Serum '' dan bahsedeceğim.



Öncelikle ben bu ürünü doğum günü hediyemi almak üzere mağazaya gittiğimde keşfettim ve özellikle 1 ayda saç dökülmesini durdurduğunu iddia etmesi ben de fazlasıyla merak uyandırdı. Ben de bu ürüne bir şans vermeye karar verdim.
Ürünü bazı elde olmayan sebeplerden ötürü maalesef düzenli olarak kullanamadım. Ancak bu durumda bile saç dökülmemin eskiye oranla daha da azaldığını farkettim ya da bana öyle geldi henüz karar veremedim.

Aynı zamanda bu serum, saç dökülmelerinin önüne geçtiği gibi  saç yenilenmesini hızlandırarak daha gür ve canlı saçlara kavuşacağımızı da iddia ediyor. Açıkçası bu iddialarında da haklı olduklarını, altını çizerek belirtmeliyim. Çünkü ürünü düzenli kullanmamama rağmen saçımda hızlı bir uzama oldu. Ürünle ilgili deneyimlerimi 1 ay düzenli olarak kullandıktan sonra sizlerle yeniden paylaşacağım.


Ürün 4 ampuldan oluşmakta ve her bir ampul 1 haftayı işaret ederek toplamda 1 aylık bir kür olarak tasarlanmış. Yani 1 hafta boyunca saçınızı her yıkamanızdan sonra serumu uygulamanız ve bir sonra ki hafta için 2.seruma başlamanız gerekiyor.


Uygulamasına gelince, havluyla fazla suyunu aldığınız saçınızı taradıktan sonra serumu saç diplerinize masaj yaparak iyice 
yedirin ve durulamadan kurutma, şekil verme işlemlerinizi yapın.




Fiyatına gelince, ben doğum günümde 1 alana 2. ürün bedava fırsatından 74.90 tl'ye almıştım. Ancak şuan da bayram indirimiyle 56.18 tl'ye satılıyor. Mükemmel bir indirim yapılmış ve kesinlikle kaçırmayın derim.

Üstelik ürünü kullananların %78'i 1 ay içerisinde saçlarının gürleştiğini gözlemlemişler.


Bugünlük benden bu kadar, bir sonra ki tanıtım da görüşmek üzere, kendinize çok iyi bakın, hoşçakalın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder