11 Eylül 2016 Pazar

Neutrogena Visibly Clear Siyah Nokta Serisi

Herkese yeniden merhaba! Bugün sizlere '' Neutrogena'nın Visibly Clear Siyah Nokta Serisi ''nden bahsedeceğim.

Bu seri 7 üründen oluşmakta ve siyah noktaları derinlemesine temizleyerek bir daha oluşmasını engellemeyi amaçlıyor.  Hatta amaçlamakla kalmıyor 7 gün kullanıldıktan sonra kullanıcıların 100%'ünde gözle görülür farklılığın olduğunu da klinik olarak kanıtlıyor.

Ben burun üzerindeki siyah noktalarımdan şikâyetçi olduğum için başta 3 ürününü tercih ettim  ve inanılmaz derecede memnun kaldım. 






3’ü 1 Arada Temizleme Jeli:




Günlük Bakım: Cildi kurutmadan gözenelerdeki siyah noktaya sebep olan kiri ve yağı derinlemesine temizler.
Günlük Peeling: Mikro taneciklerle zenginleştirilmiş formula sayesinde ciltteki ölü hücrelerin atılmasına, siyah noktaların giderilmesine ve tıkalı gözeneklerin açılmasına yardımcı olur.

Haftalık Maske: Cildin parlamasını engelleyerek pürüzsüz ve temiz kalmasını sağlar.

Siyah noktaların 7 gün içinde azalmasını amaçlayan bu temizleme jelinin kullanımına gelince, 

Günlük Bakım: Sabah ve akşam, ıslak yüze uygulayıp, duruluyorsunuz.
Günlük Peeling: Sabah ve akşam, dairesel hareketlerle alın,burun ve çene
bölgesine uygulanıp, iyice duruluyorsunuz.
Haftalık Maske: İnce bir tabaka halinde yüzünüze uygulayın ve 5 dakika beklettikten sonra durulayın.

Siyah Nokta Temizleyici Tonik:


Gözeneklerdeki siyah noktaya sebep olan kiri ve yağı temizlemeyi amaçlar.
Kullanımına gelince, pamuk üzerine dökülerek, cilde yumuşakça uygulanır. Durulamadan kullanılır. En iyi sonuç için günde iki kez uygulanmalıdır. Ben önce 3'ü 1 arada temizleyici jelimi uyguluyorum ardından da toniğimi uyguluyorum.

Hızlı Etkili Sivilce Jeli:


Çabuk kuruyan formüllü jelin, uygulandıktan 4 saat sonra sivilce ve kızarıklıkların görünümünü cilde zarar vermeden azalttığı klinik olarak kanıtlanan bu ürün kesinlikle işe yarıyor.
Kullanım: Sivilcenin olduğu bölgeye sabah akşam uygulamanız yeterli olacaktır.

Önemli Not: 3'ü 1 arada temizleme jeliniz yoksa herhangi bir temizleme jeliyle mutlaka yüzünüzü temizleyin. Cildiniz önce yağ ve kirden arınsın ki, siyah noktalar için savaşabilsin :) Aynı zamanda da ürünü düzenli kullanın ve aksatmamaya dikkat edin!

Sonuç: Artık burnumun üzerinde 1 tane bile siyah nokta yok ve çıkmıyor da. 

Siyah noktalarından şikâyeti olan herkese şiddetle tavsiye ediyorum bu seriyi! 

Bugünlük benden bu kadar, başka bir tanıtım da görüşmek üzere, kendinize çok iyi bakın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder