2 Ekim 2016 Pazar

Loreal Paris Elseve Sıvı Saç Kremi


Herkese yeniden merhaba!

Bugün sizlere vazgeçemediğim bir üründen bahsetmek istiyorum. Özellikle duştan sonra düğümlenen, dolaşan ve taranmayan saçlar için artık bir çözümümüz var! Loreal Paris'ten '' Elseve Sıvı Saç Kremi ''




Ürün aslında bir nevi saç açıcı sprey görevi görüyor. İsterseniz kuru saçlarınıza da uygulayabiliyorsunuz ama ıslak saça da kuru saça da uyguladığınızda kesinlikle durulanmaması gerekiyor.


Ben banyodan çıktıktan sonra saçımda ki fazla suyu havlu yardımı ile alıyorum ve ürünü fısfıslı başlığıyla saçımın dolaşan yerlerine sıkıyorum. Ardından tarama işlemine geçiyorum ve tarak saçımdan kayıp gidiyor.

Üstelik ürün o kadar bereketli bir ürün ki yaklaşık 5-6 aydır kullanıyorum ve anca sonuna yaklaşabildim. Çok az kaldığı için üzülüyorum ama bittiği gibi mutlaka yenisini alacağım :)

Ürünün her saç tipine göre çeşidi var aslında. Ben saçım boyalı olduğu için boyalı saçlar için olanını tercih ettim. Ayrıca şunu da belirtmeliyim ki harika bir kokusu var :)

Fiyatına gelince, ben Migros'tan 10-20 tl arası bir fiyata almıştım, çok uzun zaman geçtiği için hatırlayamıyorum maalesef. 

Sizler de saçlarınızın dolaşmasından şikayetçiyseniz bu ürüne mutlaka bir şans verin derim.

Sevgilerimle :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder