29 Eylül 2016 Perşembe

FLORMAR ILLUMINATING PRIMER MAKE - UP BASE


Herkese yeniden merhaba!

Bugün sizlere çok sevdiğim bir üründen bahsetmek istiyorum: '' FLORMAR ILLUMINATING PRIMER MAKE - UP BASE ''



Öncelikle bu zamana kadar kullandığım en iyi baz özelliğini taşıyan bir ürün bu. Yapısı gereği kremsi olması nedeniyle uygulaması çok pratik. Tabi başlığının pompalı olması da uygulama da büyük bir kolaylık sağlıyor.

Aslında bu ürünü ilk gördüğüm zaman fiyatından ötürü geri adım atmıştım. '' Alt tarafı baz daha uygun fiyatlı olanlar da aynı görevi görür '' diyerek farklı bir ürüne yönelmiştim. Fakat daha uygun fiyatlı olan baz benim beklentimi karşılamadığı için hemen bu ürüne bir şans vermeye karar verdim. Ve o gün bugündür ki elimden düşürmediğim bir ürün oldu :)




 Ben ürünü ellerimle dağıtmayı tercih ediyorum ( nedense fırça, sünger gibi aplikatörler de uyguladığım ürünü emiyormuş gibi bir hisse kapılıyorum ). Ve 5-6 dakika kadar bekledikten sonra fondotenimi uygulamaya koyuluyorum. 




Ürün gerçekten de gün boyunca makyajın kalıcılığını artırıyor. Aynı zamanda da çok iyi sabitleyici görevi görüyor. Üstelik mis gibi de kokuyor ( ben kokusunu yaş pasta jolesine benzetiyorum :) )

 Hafif pürüzlü bir cilt yapısına sahip olduğum için, bu görüntüyü de iyileştirdiğini söyleyebilirim.
Şunu da belirtmeliyim ki, ürünün aydınlatıcı bir etkisi de var. Sürdüğünüz an da canlı bir görünüm elde edebiliyorsunuz, bu açıdan da gayet başarılı bir ürün.


Bu resimde size vermiş olduğu aydınlığı yansıtmaya çalıştım :)

Bazımız ince çizgilere bile dolarak cildimizi makyaja güzelce hazırlıyor. Nemlendirici özelliği ile de cildin kurumasını engelliyor. Bu ürünü en başında almadığım için çok pişmanım ve baz arayışında olanlar için gözüm kapalı bir şekilde tavsiye edebilirim. 

Kesinlikle kullanınız ve kullandırınız!

Ürünün fiyatı: 39.90 tl.

Sevgilerimle :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder