8 Eylül 2016 Perşembe

Maybelline Master Countour v Shape Contouring Stick

Herkese yeniden merhaba! Bugün sizlere '' Maybelline New York Master Countour v Shape Contouring Stick '' kontür kaleminden bahsedeceğim.




Ürün bronzer ve aydınlatıcı olarak çift taraflı üretilmiş. Yani iki ayrı ürün tek üründe buluşmuş!
Ürün, '' light '' ve '' dark '' olmak üzere iki tona ayrılmış. Ben de ki tonu '' light '' .





Ürünü uygulamaya gelince, ister direk çizgiler çizerek uygulayın, isterseniz de bir fırça yardımıyla uygulayın. Ben daha ince ve düzgün çizgiler çekmek adına fırça ile uygulamayı tercih ediyorum, dağıtmayı ise beauty blender sünger yardımıyla yapıyorum.

Ürün hakkında şunu da belirtmeliyim  ki, aşırı bereketli bir ürün.

 özellikle stick olması da ürünü uzun ömürlü yapan  nedenlerden 

birisi.




Fiyat olarak en uygun fiyatlı kontür ürünü sanırım bu. Ben Watsons'ın haftasonu indiriminde 25 tl'ye bulup almıştım. 

Bir sonraki tanıtımda görüşmek üzere kendinize iyi bakın, hoşçakalın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder