20 Eylül 2016 Salı

Günlük Cilt Bakım Rutinim

Herkese yeniden merhaba! Bugün sizlere günlük olarak uyguladığım cilt bakım rutinimden bahsetmek istiyorum.



Öncelikle cildimi sabah ve akşam olarak '' Garnier Saf & Temiz 3'ü 1arada '' temizleme jeli ile yıkıyorum. Bu şekilde cildimi kir ve makyajdan arındırıyorum. Ancak sadece temizleme jelinin cilt temizliğinde yeterli olmadığını da belirtmeliyim.
Bu nedenle ciltte kalan son artıkların temizliği için de '' Neutrogena Siyah Nokta Temizleyici '' toniğimi bir pamuk yardımıyla uyguluyorum. Ve böylece cilt temizliğimi tamamlayarak gözeneklerimin sıkışmasını sağlıyorum. 

Tüm bu işlemler son bulduğunda cildimi nemlendirmek için '' Flormar Advice Purely Moisturizing '' kremimi uyguluyorum. Cildim yağlı olduğu için benim tercihim normal ve karma ciltler için olan krem oldu. Aslında burada çoğu kişinin ikileme düştüğü bir durum var. '' Cildim zaten yağlı bir de krem sürersem iyice yağlı olacak, nemlendirmeye ihtiyacı yok '' gibi ikilemler. Cildinizin türü her ne olursa olsun mutlaka nemlendirilmeye ihtiyacı vardır. Burada dikkat etmeniz gereken tek şey, cilt türünüze göre bir nemlendirici kullanmak. Yağlı ciltler için üretilen hiçbir krem de yağ yoktur. Bu kremler, ciltte ki yağlı görünümü sıfıra indirmek adına üretilmiştir. Ancak her krem bunu başaramıyor maalesef. Ben de bir çok olumlu yorum üzerine bu kremi aldım ve kullanmaya başladım. Peki memnun muyum? Kullandığım süre zarfınca evet. Yapısı çok hafif ve cildinize uyguladığınız anda bile hiçbir yağlılık hissi, parlama görünümü olmuyor. Sözün özü, bu kremi kesinlikle tavsiye ederim, mutlaka deneyin :)

İsterseniz şimdi ürünleri birlikte tanıyalım:

Garnier Saf & Temiz 3'ü 1arada:




Garnier, karma ve yağlı ciltler için, '' Temizleme, Peeling ve Maske '' olarak üç ayrı ürünü bir ürün de birleştirmiş. Çok da iyi etmiş :) 


Ürünün kullanımı arkasında tek tek açıklanmış ancak peeling ile temizleme arasında yok denilecek kadar az bir fark var o da temizleme için ürünü yavaşça cildinize uygulamanız, peeling de ise dairesel hareketlerle, masaj yaparak uygulamanız. 
Ürünü uyguladıktan sonra cildinizin yağdan arındığını hissedebiliyorsunuz. Aynı zamanda benim çok hoşuma giden bir ferahlama etkisi de yaratıyor :) 

Ürünün yapısına gelince, kıvamı yoğun ve peeling için mavi tanecikler içermekte.

Bana bu ürün Garnier bb krem aldığımda hediye edilmişti. Dışarı da fiyatları 15 tl'ye kadar çıkıyor.

Neutrogena Siyah Nokta Temizleyici Tonik:




Ben bu ürünü siyah noktalarımla savaşırken almıştım. Ancak her toniğin özelliği aynı olduğu için farklı bir tonik almadım. 

Tonikler cilt temizliğinin tamamlayıcısıdır. Gözenekleri sıkılaştırmayı amaçladığı gibi ciltte kalan artıkları da temizler. 
Bu konuda da '' tonik uyguladıktan sonra yüz yıkanmalı mı, yıkanmamalı mı? '' ikilemine düşen çok kişi vardır. Tonikler uygulandıktan 1-2 dakika sonra ılık su ile yıkanmalıdır.  Ancak bu ürünün kullanımında '' durulamayınız '' ibaresi yer almakta. Bu sebeple ben toniği yüzümde yarım saat kadar bekletiyorum daha sonra durulayarak nemlendirici kremimi sürüyorum ve bakım işlemimi tamamlamış oluyorum.

Ürün şuan da 14.90 tl civarında satılıyor.

Flormar Advice Purely Moisturizing Nemlendirici Krem:



Ürünümüz böyle bir kutudan çıkıyor. 


Flormar bu ürünün, SPF 15 ile UV ışınlara karşı koruma sağlayarak, cildin yaşlanma sürecini yavaşlattığını da iddia ediyor.



Ürünün özelliklerinden yukarıda da bahsetmiştim ve herkese kesinlikle tavsiye ediyorum. Flormar bu üründe de başarıya imza atmış bence :)


Ürünün fiyatı: 22.90 tl. 

Performansına göre gayet uygun fiyatlı.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder