26 Eylül 2016 Pazartesi

FLORMAR KHOL KAJAL SÜRME KALEM


Herkese yeniden merhaba!

Bugün sizlere Flormar'dan çok ucuza satın aldığım '' KHOL KAJAL Smoky Eyes Effect '' isimli sürmesinden bahsetmek istiyorum.





Ürün, dumanlı göz makyajı için tasarlanmış ancak isteğe bağlı kalem görüntüsü de verebilmekte. Aynı zamanda renkleri de oldukça canlı. Üstelik uygulanışı da çok kolay!


Ürünün en sevdiğim özelliklerinden biri de, hiç akma, dağılma vs. yapmaması. 

Aslında bu ürünü alırken fiyatından  ötürü şüpheye düşmüştüm. Çünkü bu kadar uygun fiyatlı bir üründen bu kadar iyi bir performans beklemiyordum. Bu nedenle denemek amaçlı tek bir rengini aldım ve diğer renklerini de en kısa zamanda almak için can atıyorum :)

Ürün, mavi, yeşil, kahverengi ve siyah renklerden oluşmakta. Bende bulunan rengi ise '' 002 '' numaralı '' BLUE '' rengi. 

Üründe şüpheye düştüğüm bir başka konu ise sivri ucunun zamanla kalınlaşarak uygulamada zorluk yaratabileceği. Bu nedenle ucunu, fazla kalınlaşmadan açacakla sivrileştirmenizi öneririm.

Ürünün fiyatı: 5 tl.

Bir başka tanıtımda görüşmek üzere, kendinize çok iyi bakın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder