12 Ekim 2016 Çarşamba

Uygun fiyatlı far paleti arayanlara; Valentina Eyeshadow Smart Look



Herkese merhaba!

Bugün sizlere en çok sevdiğim far paletlerimden olan '' Valentina Eyeshadow Smart Look '' dan bahsedeceğim.


Ben bu paleti gratis alışverişimde keşfettim. Açıkçası bu markayı daha önce hiç duymamıştım bu nedenle önyargım olmadı değil ancak aklımda soru işareti kalmaması için denemek istedim ve aldım.

Paletimiz cep telefon şeklinde, her bir far bölümü mesaj kutusu olarak tasarlanmış.

Toplamda 12 renkten oluşan bu palet, her bayanın makyaj çantasında bulunması gereken renklerde ve aynı zamanda da tek tek alacağınız farlara oranla çok daha hesaplı :)


Özellikle şunu belirtmeliyim ki, renklerin tonları da kalıcılığı da mükemmel. Dağılma, akma vs. gibi problemleri de yok. Üstelik renkler palette nasıl görünüyorsa aynısını da yansıtıyor!

Resimden de gördüğünüz üzere, ben en çok gri rengini kullandım. Bu palette ki gri tonu benim birçok palette aradığım ancak bulamadığım bir ton olduğu için benden tam puan aldı :)

Fiyatına gelince, performansına göre gayet uygun fiyatlı. Ben gratisten 10 tl gibi bir fiyata satın almıştım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder