6 Ekim 2016 Perşembe

H&M Face Palette


Herkese yeniden merhaba! 

Bugün sizlere H&M gezintimde rastladığım yüz paletinden bahsetmek istiyorum.



Bu paleti beğendiğim ürünleri ödemek için kasaya giderken gördüm ve hemen alıp denemek istedim. 

Palet; bronzer, blusher ve highlighter olmak üzere 3 bölümden oluşmakta ve fiyatı da oldukça uygun.


Ben bu paleti bronzer dışında çok severek kullanıyorum. Bronzer kısmını uygulamak gerçekten çok zor oluyor çünkü bir sürmeye maalesef istediğim rengi yakalayamıyorum. Birkaç kere üstüste uygulamam gerekiyor. Resimde ki tonu da defalarca uygulayarak belirleyebildim.

Highlighter kısmını The Balm'ın highlighter'ına benzettim ancak muadil olarak gösteremem. Işıltıları yoğun olduğu için az sürmenizi öneririm. Aksi takdir de yüzünüz aydınlatıcı sürdüm diye bağırabilir.




Allığına gelince, rengi herkesin ilk allık alırken yöneldiği pembe tonundan diyebilirim. Her zaman kullanılan tatlı bir pembe :) Ve de hafif ışıltılı bir allık.

Paletin en sevmediğim özelliği çok fazla tozutuyor olması. Fırçayı ufak bir değdirmeyle bile hemen tozutmaya başlıyor.

Benim bu üründe en sevdiğim kısım allığı oldu. Işıltılı allık sevenler için tavsiyemdir.

Eğer uygun fiyatlı bir yüz paleti arıyorsanız, bu ürüne bir şans verebilirsiniz.

Fiyatı: 14.95 tl.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder