4 Eylül 2016 Pazar

Flormar Camouflage Palette Concealer

Herkese merhaba! Bugün sizlere '' Flormar Camouflage Palette Concealer '' dan bahsetmek istiyorum.



Flormar'ın bu paleti her türlü cilt kusurlarını örtmek için tasarlanmış desem pek de yalan söylemiş olmam aslında. O halde özelliklerini hep birlikte inceleyelim.

Öncelikle şunu belirtmeliyim ki, makyaj bazınızdan ya da nemlendiricinizden önce bu paleti uygulayın. Fondöten, kapatıcı vs. tüm işlemlerden önce geliyor bu uygulama. 

Şunu da söylemeliyim ki, kusurlu bölgenize sadece bu ürünü sürmeniz sorununuza çözüm olmayacaktır. Bu ürünü bir nevi bir baz gibi düşünün ve ardından fondöten ve kapatıcınızı geçmeyi unutmayın!




''Yıllardır ne yaptıysam gözümün altında ki morluklardan ve mor çizgiden bir türlü kurtulamadım'' derken karşıma Flormar'ın bu paleti çıktı. Hemen aldım denedim ve sonucu çok beğendim. Morluklar için yüksek kapatıcılığa sahip sarı ve pembeyi karıştırarak kullanıyorum ben. Yeterli kapatıcılığı sağladığımda üzerinden fondötenimi ve kapatıcımı da geçiyorum ve bütün morluklar yok olmuş oluyor!

Kremsi yapıda olan bu kapatıcıların her biri farklı bir görevi üstlenmiş durumda;

Beyaz: Aydınlatıcı,
Sarı: Yüksek kapatıcılık gerektiren kusurları gizleme,
Pembe: Koyu halkaların, yeşilimsi tonda olan bölgelerin görünümünü hafifletme,
Yeşil: Ciltteki kırmızılıkları hedef alarak sivilceleri kapatma,
Mor: Cansız, solgun ve sarımtırak bölgelerin tonunu düzenlemeyi sağlıyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder